tiistai 29. tammikuuta 2013

Hitaasti, todella selkeästi

Anna minun kadota
hitaasti
olen matkalla pois
todella
oletko valmis päästämään minut menemään
selkeästi
tarvitsen parempi paikka mennä

kaikki hetket olen nähnyt
niin selkeästi
joka sekunti elämäni on ollut
todella
ja sinä, anna minun hiipua
hitaasti
olen menossa pois

salaisuuksia seinillä
ei enää valheita
enää onnellisen lopun tarinoita

salaisuuksia tallennettuna puheluihin
ei enempää katseita
ei enää valitettavasti päättyy valheita


pyydän, anna minun hiipua
aion jatkaa jollakin tavalla
mutta niin kauan kuin olen täällä
tiedän, minun pitäisi olla jossain muualla

ole kiltti, rakas lyö liipaisinta kerran
pyydän, se on paljon, mutta odota
ennen kuin olet tehnyt sen, mitä oli tarkoitus tehdä kerran
todellisuudessa, se on totta.

salaisuuksia seinillä
ei enää teeskennellä
ei enää esittämistä

Salaisuuksia tallennettuna puheluihin
ei enempää rakkauslauluja
ei enää valheita


anna minun hiipua
anna minun lähteä täältä
minun täytyy löytää toivoa
pyydän, haluan pois täältä

Kaikki mitä olen ikinä pyytänyt oli ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti