lauantai 28. huhtikuuta 2012

Vapaa lähtemään

Vaikka oisit vapaa lähtemään
ethän silti jätä mua itkemään
ja vaikka oisit vapaa lähtemään,
älä jätä mua tuuleen lentämään

En ehkä kuulu maailmaasi,
mutta kerran olin sun kaikkesi
ja meillä oli mitä tarvittiin
kunnes kaik' me kuitenkin hävittiin

En ehkä ole sulle mitään
mutten mä näe luonasi  ketään
enkä uskalla pyytää
älä lähde enää.


Vaikka olisit vapaa katoamaan
kuulut yhä minun maailmaan
ja vaikka olet vapaa muuttumaan
pysyt sydämmessäin aina vaan.

En ehkä ole enää luonasi
vaikka tiedän, mä yritin kaikeni
enkä usko enää kohtaloon,
en valkoiseen valoon,
Sillä mä katoon.

En ehkä ole sulle mitään
mutten mä näe luonasi ketään
enkä uskalla pyytää
älä lähde enää

En ehkä ole sulle mitään,
mutta olen valmis yhä yrittämään,
enkä uskalla pyytää,
vielä hetkeksi jää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti